افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات

افزایش تسهیلات بانکی برای اعزام دانشگاهیان به عتبات

بانک ملت، طرح اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات را با افزایش سقف این تسهیلات، تا پایان خردادماه سال جاری، تمدید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بانك ملت، طرح اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به دانشگاهيان براي اعزام به عتبات عاليات را با افزايش سقف اين تسهيلات، تا پايان خردادماه سال جاري، تمديد كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، با تمديد اين طرح و افزايش سقف فردي تسهيلات، دانشجويان و استادان دانشگاه مي توانند براي اعزام به عتبات عاليات به صورت هوايي، از ۲۰ ميليون ريال و سفر زميني از ۱۳ ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه بانك ملت استفاده كنند.
پيش از اين، سقف اعطاي اين تسهيلات براي سفرهاي هوايي به عتبات ۱۵ ميليون ريال و براي سفرهاي زميني ۱۰ ميليون ريال بوده است.
بر اين اساس، بانك ملت مبلغ ۲۰ ميليارد ريال براي اعطاي تسهيلات قرض الحسنه عتبات دانشگاهيان، اختصاص داده است.


| شناسه مطلب: 88230




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران