تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا

تجلیل از دانشجویان خادم حرم های مطهر کربلا

حضور دانشجویان در سفرهای زیارتی عتبات عالیات برکات بسیاری را برای آن ها به همراه دارد که از جمله آن می توان به خدام افتخاری حرم سیدالشهدا (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) اشاره کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حضور دانشجويان در سفرهاي زيارتي عتبات عاليات بركات بسياري را براي آن ها به همراه دارد كه از جمله آن مي توان به خدام افتخاري حرم سيدالشهدا (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) اشاره كرد.
بعثه مقام معظم رهبري در كربلا روزانه سه برنامه فرهنگي را براي زائران حرم آل الله در نظر دارد كه قرائت زيارت عاشورا، سخنراني و مداحي پس از نماز صبح در حرم حضرت اباعبدالله (ع)، روايتگري مصور و مداحي ساعت 10 صبح در خيمه گاه حسيني و سخنراني و مداحي در سرداب علقمي حضرت قمربني هاشم (ع) پس از نماز مغرب و عشاء از جمله اين برنامه ها هستند. از اين رو براي اين برنامه ها، روزانه تعدادي از دانشجويان به صورت داوطلب انتخاب مي شوند تا در اين برنامه ها به راهنمايي و خدامي حرم هاي شريف مشغول باشند.
هفته گذشته تعدادي از اين خدام دانشجويي حرم هاي مقدس كربلاي معلي مورد تجليل و تقدير قرار گرفتند كه تصاوير آن را در ادامه مشاهده مي فرمائيد.


| شناسه مطلب: 88263




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران