معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است

معاینات پزشکی حجاج رو به پایان است

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از پایان معاینات پزشکی زائران حج 97 در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، درجلسه شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت كه به رياست حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر تشكيل شد، دكترسيدعلي مرعشي رئيس مركز پزشكي حج و زيارت روند معاينات پزشكي زائران حج 97 را رو به پايان عنوان و اعلام كرد: نتيجه معاينات پزشكي 65 هزار نفر از زائران مشخص و ثبت شده است.
دراين جلسه آقاي اكبر رضايي معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت از برگزاري جلسات كارشناسي حج 97 گزارش داد و در ادامه مشكلات مشاعر همچون چگونگي اختصاص زمين و چادرها در مشاعر و نحوه استفاده بهينه از فضاي چادرها درعرفات و منا، توجه به تهويه چادرها و تغذيه زائران با توجه به شدت گرما ، چينش كاروان ها در چادرها و نحوه عزيمت به جمرات مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
درادامه اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت خواستار پيگيري راهكارها و جمع بندي هاي جلسات آسيب شناسي حج گذشته و كارشناسي حج 97 در سفر رئيس سازمان حج و زيارت به عربستان شد.
آقاي حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت نيزتصريح كرد: در اين سفر امور اجرايي حج 97 را در مذاكره با وزير حج عربستان و ديگر طرف هاي سعودي پيگيري خواهد كرد.
آقاي محمدي گفت: تمامي امور اجرايي حج امسال درحال انجام است و در داخل؛ كارها طبق برنامه زمانبندي شده و روال طبيعي جلو مي رود.
حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكرنيز تاكيد كرد: در فضاي كنوني سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري با تفاهم هر چه بيشتر و بهتر از گذشته كارها را انجام داده تا برنامه ريزي هاي انجام شده را به موقع محقق سازند.
درپايان اين جلسه نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت آقايان سيد محمد حسيني و جعفر شمسيان را بعنوان معاونين بين الملل و توسعه مديريت و منابع بعثه مقام معظم رهبري معرفي و حكم انتصاب آنان را اعطا كرد.


| شناسه مطلب: 88266




شورا پزشكي حج 97



نظرات کاربران