آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان

آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان

رئیس بخش شعائر و مواکب وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی از ثبت نام بیش از ۶۵۰ موکب برای ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان در کربلای معلی خبرداد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان حسيني؛ رياض نعمة سلمان رئيس بخش شعائر و مواكب وابسته به آستان‌هاي حسيني و عباسي با اعلام اين خبر تصريح كرد: بخش شعائر و مواكب آمادگي كامل براي استقبال از زائران نيمه شعبان را دارد.
وي با اشاره به انجام هماهنگي‌هاي لازم با پليس استان كربلا تصريح كرد: بيش از ۶۵۰ موكب از استان‌هاي مختلف عراق در داخل مرزهاي اداري استان كربلا مستقر شده‎اند.
سلمان افزود: همه اقدامات اداري، قانوني و امنيتي در ارتباط با اين موكب‌ها انجام شده و مسئولان اين موكب‌ها به منظور ايجاد هماهنگي در عملكرد، توسط آستان‌هاي حسيني و عباسي آموزش ديده‌اند.
وي تاكيد كرد:آستان‌هاي مقدس حسيني و عباسي به منظور تسهيل كار خدمت‌رساني در موكب‌ها تامين آب آشاميدني را برعهده گرفته‌اند.
آمادگي 650 موكب كربلا براي نيمه شعبان
همچنين حيدرعبدالجبار عبدالحميد معاون بخش جابجائي زائران از اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس كوچك و بزرگ براي انتقال زائران خبرداد. زيارت نميه شعبان مصادف با سالروز ولادت امام زمان(ع) پس از زيارت اربعين، بزرگترين زيارت ميليوني عتبات در كربلا به شمار مي‌رود.


| شناسه مطلب: 88269




نيمه شعبان كربلا



نظرات کاربران