اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97 اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97

اعزام 600 زائر کاشانی به حج 97

در دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم با مدیر اداره حج و زیارت شهرستان کاشان اعلام شد امسال 060 زائر کاشانی در مراسم حج تمتع حضور دارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين عسكري علويه مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري منطقه قم در ديدار روز شنبه با آقاي عباس نيكونيا مدير اداره حج و زيارت شهرستان كاشان درباره برنامه ريزي هاي انجام شده براي اعزام زائران اين منطقه به حج 97 به تبادل نظر پرداخت.
در اين ديدار مدير اداره حج و زيارت كاشان با ارائه گزارشي از وضعيت ثبت نام و آموزش زائران حج تمتع، از اعزام 600 زائر در قالب 5 كاروان از اين شهرستان خبر داد و مسئول بعثه منطقه قم بر لزوم نظارت دقيق و اجراي با كيفيت جلسات آموزشي زائران تأكيد كرد.
حجت الاسلام والمسلمين عسكري علويه همچنين در ديدار با مدير عامل شركت مركزي شهرستان كاشان درباره اعزام هاي عتبات عاليات گفتگو كرد.
در اين ديدار مقرر شد روحانيون و مداحاني كه ساكن شهرهاي قم و كاشان هستند و از ساير استانها به عتبات عاليات اعزام مي شوند با همكاري اداره حج و زيارت و شركت مركزي شهرستان كاشان و با هماهنگي دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري منطقه قم، با اتوبوس كاروانهاي عتبات عاليات اعزامي از كاشان به مرز مهران منتقل، تا به كاروان خود ملحق شوند و هنگام بازگشت از مرز نيز به شهرهاي قم و كاشان بازگردند.
گفتني است تعداد 23 دفتر زيارتي در شهرستان كاشان، متصدي ثبت نام و اعزام زائران در قالب سازمان حج وزيارت هستند و از اين شهرستان در طول هفته 4 كاروان به عتبات عاليات اعزام مي شود.


| شناسه مطلب: 88345




عتبات عاليات قم



نظرات کاربران