افزایش متقاضیان حج تمتع در هند افزایش متقاضیان حج تمتع در هند افزایش متقاضیان حج تمتع در هند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش متقاضیان حج تمتع در هند افزایش متقاضیان حج تمتع در هند افزایش متقاضیان حج تمتع در هند افزایش متقاضیان حج تمتع در هند افزایش متقاضیان حج تمتع در هند

افزایش متقاضیان حج تمتع در هند

شمار متقاضیان مناسک حج تمتع در هند افزایش چشمگیری را نشان می دهد و در مجموع درخواست‌های زیادی به کمیته حج این کشور ارسال شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مختار عباس نقوي وزير امور اقليت دولت مركزي با حضور در يكي از كمپ هاي آموزشي گفت: شمار متقاضيان مناسك حج در سال افزايش چشمگيري را نشان مي‌دهد و در مجموع حدود ۳۵۵ هزار و ۶۰۴ تقاضا به كميته حج ارسال شده است كه از اين تعداد تنها ۱۷۵ هزار و ۲۵ نفر به مناسك حج تمتع مشرف خواهند شد.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي بسيار مناسب نخست وزير هند بيان كرد با درخواست‌هاي نخست وزير ما شاهد افزايش سهميه هند در مراسم حج سال جاري به صورت متوالي در يك سال هستيم و بر اين اساس شمار اعزام حجاج به حج تمتع پس از استقلال هند به صورت چشمگيري افزايش يافته است.
مختار عباس نقوي اعلام كرد: در مجموع تقاضاها ۱۸۹ هزار و ۲۱۷ نفر مرد و ۱۶۶ هزار و ۳۸۷ نفر را زنان را تشكيل مي‌دهند كه بر اين اساس ۴۷ درصد از اين تعداد زن هستند.


| شناسه مطلب: 88449




هندوستان



نظرات کاربران