سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود

سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد اجرایی می شود

مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اجرای طرح «موکب» برای انجام سفرهای ارزان قیمت به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مرتضي آقايي اظهار كرد: در راستاي افزايش اعزام زائران در قالب سفرهاي ارزان قيمت به عتبات طرح هاي مختلفي در دوره هاي مختلف اجرا مي‌شود.
وي در ادامه تصريح كرد: طرح «موكب» در ماه مبارك رمضان و در ادامه كاروان هاي «ابرار»، براي ثبت نام و نام‌نويسي از مشتاقان سفر به عتبات عاليات در قالب سفرهاي ارزان قيمت اجرا مي شود.
مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: ارائه خدمات در اجراي طرح «موكب» و اعزام زائران به عتبات عاليات به صورت استاندارد انجام خواهد شد و عملكرد كاروان‌ها از طرف سازمان حج و زيارت نظارت مي شود.
آقايي در ادامه يادآور شد: در اجراي طرح «موكب» هزينه سفر هر يك از زائران از 800 تا 900 هزار تومان متغير خواهد بود و در راستاي اعزام زائران در قالب سفرهاي ارزان قيمت اجرا خواهد شد.
وي اضافه كرد: اجراي طرح «موكب» از نيمه دوم خرداد ماه و همزمان با نيمه دوم ماه مبارك رمضان آغاز خواهد شد و بر اساس پيش بيني هاي اوليه، در مرحله اول اجراي آن روزانه حدود 500 زائر به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند و به تدريج اين ظرفيت را افزايش خواهيم داد.
استمرار سفرهاي ارزان قيمت عتبات
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت تاكيد كرد: طرح «موكب» پس از ماه مبارك رمضان نيز استمرار خواهد داشت و بر اساس برنامه ريزي هاي سازمان حج و زيارت محدوديتي در ثبت نام و اعزام زائران در قالب سفرهاي ارزان قيمت وجود نخواهد داشت.
آقايي در پايان خاطرنشان كرد: همه سفرهايي كه در قالب سفرهاي ازران قيمت با مديريت دفاتر مجاز سازمان حج و زيارت برگزار مي شوند، از ايمني و استاندارد مورد نياز در امور مختلف همچون هتل، ويزا و ساير موارد برخوردار هستند.




نظرات کاربران