یادگاری های سفر زیارتی کربلا یادگاری های سفر زیارتی کربلا یادگاری های سفر زیارتی کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یادگاری های سفر زیارتی کربلا یادگاری های سفر زیارتی کربلا یادگاری های سفر زیارتی کربلا یادگاری های سفر زیارتی کربلا یادگاری های سفر زیارتی کربلا

یادگاری های سفر زیارتی کربلا

سخنران بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه امام حسین(ع) کانون رأفت و رحمت الهی است، به بیان چند یادگاری پرداخت که زائران باید به عنوان سوغات کربلا همراه خود به کشور ببرند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين سيداحمد حسيني در مراسم سخنراني بعثه مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام حسين(ع)، توفيق زيارت آن حضرت را به زائران تبريك گفت و بر دانستن قدر اين فرصت ارزشمند تأكيد كرد.
وي در ادامه با بيان اينكه انسان هاي بي شماري آرزوي زيارت امام حسين(ع) را در كربلا داشته اند اما متأسفانه اين توفيق نصيب آنان نشده است، اما با اين آرزو زندگي كردند و مردند و به زيارت نائل نشدند، اظهار داشت: حيف است در حرم مطهر آن حضرت باشيم از فرصت ها به خوبي استفاده نكنيم.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: زيارت امام يك لطف الهي و فرصتي براي رشد كمال انساني است كه بايد با توكل بر خداوند و توسل به عنايات حضرت سيدالشهدا(ع) از اين فرصت به بهترين شكل استفاده كنيم و با بازگشت يك يادگاري هايي را با خود داشته باشيم.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني با بيان اينكه امام حسين(ع) كانون رأفت و رحمت الهي هستند، به بيان چند يادگاري پرداخت كه زائران بايد همراه خود به كشور ببرند و براي هميشه از آنها بهره جويند.
وي از زياد نماز خواندن به ويژه تدارك نماز قضا، خواندن نماز شب، اصلاح اخلاق و خوش رفتاري با خانواده به عنوان جمله كارهايي نام برد كه زائران حرم حضرت سيدالشهدا(ع) پس از بازگشت از سفر زيارتي كربلا بايد به خوبي حفظ كنند و در انجام آنها كوشا باشند.




نظرات کاربران