شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی

شرایط آب و هوایی امروز کربلا و ثبت زیارت 4 هزار زائر ایرانی

در حال حاضر تعداد 3775 زائر ایرانی در قالب 104 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که به ترتیب در بازه زمانی 23 تا 25 اردیبهشت ماه وارد این شهر مقدس شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از كشور اسلامي ايران، در روزهاي مبارك ماه شعبان با عرض ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسين(ع) و حضرت قمي بني هاشم(ع)، مشغول راز و نياز به درگاه الهي هستند.
امروز سه شنبه 25 ارديبهشت ماه 97 تعداد 367 زائر در قالب 10 كاروان وارد كربلاي معلا شدند و تعداد 1507 زائر در قالب 42 كاروان اين شهر مقدس را به سمت سامرا، كاظمين و نجف اشرف ترك كردند تا ديگر اعمال زيارتي خود را در اين شهرهاي مقدس به انجام رسانند.
در حال حاضر تعداد 3775 زائر در قالب 104 كاروان زيارتي در كربلا حضور دارند كه به ترتيب در روزهاي 23 و 24 و 25 ارديبهشت وارد اين شهر مقدس شده اند كه در مقايسه با تعداد 8666 زائري كه در بازه زماني 19 تا 21 ارديبهشت ماه در كربلا حضور داشتند، كاهش را نشان مي دهد.
براساس داده‌هاي هواشناسي، آسمان شهر كربلا در ساعت هاي آتي و طي امروز، آفتابي است و فردا نيز شاهد آسمان صاف و آفتابي در طول روز و صاف در طول شب خواهيم بود.
دماي امروز شهر مقدس كربلا 32 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 22 درجه كاهش خواهد يافت. فردا نيز دماي هوا 33 درجه سانتي گراد بالاي صفر و از اوايل شب به 23 درجه خواهد رسيد، كه نسبت به امروز تغيير چنداني را نشان نمي دهد.
امروز اذان صبح به وقت كربلا ساعت 3:33 دقيقه، طلوع آفتاب ساعت 5:06 دقيقه، اذان ظهر ساعت 12:00 دقيقه، غروب آفتاب ساعت 18:55 دقيقه، اذان مغرب ساعت 19:12 دقيقه، نيمه شب شرعي ساعت 23:14 دقيقه و اذان صبح فردا نيز ساعت 3:32 دقيقه است.
زائران كشورمان كه در قالب كاروان هاي زيارتي از مرز هوايي يا زميني وارد عراق مي شوند، سه روز در نجف، سه روز در كربلا و يك روز در كاظمين اسكان مي يابند و افزون بر خدماتي همچون اسكان، حمل و نقل، تغذيه و بهداشت، از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز برخوردار مي شوند.
گفتني است، تعداد اعلام شده زائران ايراني براساس آمار ثبت نامي در كاروان هاي زيارتي حج و زيارت است كه عازم كربلاي معلا شده اند و اين آمار شامل كاروان هاي آزاد نمي شود.




نظرات کاربران