یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد

یک مرکز اعزام زائر به عتبات مهر و موم شد

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی گفت: یک مرکز غیر مجاز اعزام زائر به عتبات عالیات روز پنجشنه در اراک مهر و موم شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ابراهيم محمودي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: به دنبال شكايت مردمي از يك مركز غير مجاز اعزام زائر به عتبات، با حكم قضايي و حضور نيروي انتظامي اين مركز مهر و موم شد.
وي ادامه داد: اين مركز غير مجاز اعزام زائر به عتبات عاليات سال هاي گذشته نيز به دليل فعاليت غير قانوني به جزاي نقدي محكوم شده بود.
سرپرست حج و زيارت استان مركزي بيان كرد: شهروندان براي سفر به عتبات عاليات به مراكز قانوني حج و زيارت مراجعه كنند تا علاوه بر خدمات بيمه اي از امكانات و خدمات رفاهي لازم نيز برخوردار شوند.
وي اضافه كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون 410 زائر استان مركزي از طريق سفر هوايي و سه هزار و 926 نفر نيز به صورت زميني به عتبات عاليات اعزام شده اند.
محمودي ادامه داد: حداقل قيمت سفر زميني به عتبات عاليات 10 ميليون 300 هزار ريال و حداكثر آن نيز 13 ميليون 860 هزار ريال است كه اين اختلاف قيمت در كيفيت و نزديكي هتل ها به حرمين شريفين است.
وي حداقل قيمت سفر هوايي به عتبات عاليات را نيز 20 ميليون 219 هزار ريال عنوان كرد و گفت: حداكثر قيمت اين سفر معنوي با خط هوايي نيز 23 ميليون 750 هزار ريال است.
سال گذشته 15 هزار و 812 نفر از نقاط مختلف استان مركزي به عتبات عاليات اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 88521




عتبات غيرمجاز



نظرات کاربران