سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر

سقوط یک جرثقیل دیگر در مسجدالحرام + تصاویر

رسانه های عربستان از سقوط بازوی متحرک یک جرثقیل در مسجدالحرام در ساعت دو و نیم بعد از ظهر روز گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رسانه هاي عربستان از سقوط يك جرثقيل در مسجدالحرام خبر دادند. اين جرثقيل خارج از مناطق محل اقامه نماز و راهروهاي عبور زائران صورت گرفته و هيچ خسارت جاني و مصدوميتي در پي نداشته است.
اين جرثقيل متحرك پشت مروه و در منطقه اي خارج از محل حضور زائران و نمازگزاران سقوط كرده است. سقوط جرثقيل در ساعت دو و نيم بعد از ظهر روز گذشته به وقوع پيوست و دليل سقوط نيز بازوي متحرك جرثقيل، بار اضافي آن بوده است.
پايگاه اينترنتي مسجدالحرام نيز در اين باره نوشت: اين حادثه در نزديكي درب شماره 160 مسجدالحرام در بخش توسعه سوم مسجد به وقوع پيوست. در اين حادثه كه در محلي جداي از حضور زائران و نمازگزاران رخ داد، تنها راننده جرثقيل دچار جراحت هاي سطحي شده است.
گفتني است تدابير لازم درباره اين حادثه در دستور كار قرار گرفته است.
پيش از اين نيز براثر سقوط يك جرثقيل در مسجد الحرام در سال ۲۰۱۵ ميلادِي بيش از صد تن كشته و ۲۳۸ تن ديگر زخمي شدند.


| شناسه مطلب: 88557




مسجدالحرام



مطالب مرتبط

نظرات کاربران