برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم

برای اعزام زائران از مرز خسروی با مسئولان عراقی مذاکره می‌کنیم

جانشین رئیس ستاد اربعین کرمانشاه گفت: سال گذشته تدابیر لازم برای اعزام زائران از مرز خسروی به عراق انجام شد که متاسفانه عراق در دقیقه ۹۰ مرز خسروی را به روی زائران بست، به همین خاطر فعلا دست نگه داشته‌ایم تا بعد از ماه رمضان، مذاکره با مقامات عراقی را آغاز کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جعفر همتي در گفت‌وگو با خبرگزاري ميزان، درباره اقدامات استانداري كرمانشاه براي اربعين ۹۷ بيان داشت: هنوز نمي‌دانيم مرز خسروي براي ورود زائران به عراق براي شركت در مراسم اربعين باز مي‌شود يا خير.
وي ادامه داد: سال گذشته تدابير لازم براي اعزام زائران از مرز خسروي به عراق انجام شد كه متاسفانه كشور عراق در دقيقه ۹۰ مرز خسروي را به روي زائران بست، به همين خاطر فعلا تا بعد از ماه رمضان، دست نگه داشته ايم.
جانشين رئيس ستاد اربعين كرمانشاه يادآور شد: بناست امسال قبل از اربعين، كاروان‌هاي زائران مانند مرز مهران به سمت مرز خسروي راه بيفتند و اگر اين اتفاق افتاد، مي‌توانيم درباره اعزام زائران از اين مرز صحبت كنيم. فعلا تا انجام مذاكرات با مقامات عراقي براي تردد زائران از مرز خسروي، اظهارنظري هم درباره مراسم اربعين ۹۷ در استان كرمانشاه نمي‌كنيم.
مشاور عالي استانداركرمانشاه تاكيد كرد: كرمانشاه در سال گذشته براي ارائه خدمات به زائرين اربعين كه از مسير اين استان به مرز مهران رفتند سنگ تمام گذاشت، امسال نيز تمام تلاش خود را براي هرچه بهتر برگزار شدن اين مراسم معنوي خواهد داشت.


| شناسه مطلب: 88653




اربعين مرز خسروي



نظرات کاربران