نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه ملزومات حج و سفر در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: نخستین نمایشگاه محصولات خرد خانگی و ملزومات حج و سفر با شعار حمایت از کالای ایرانی در این استان برگزار می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، هادي طاهرخاني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري در حمايت از كالاي ايراني و نيز توصيه به حجاج در خصوص پرداختن تنها به معنويات اين سفر، با همكاري سازمان حج و زيارت استان قزوين اين نمايشگاه برپا مي شود.
وي با اشاره به وضعيت بازار ارز كشور و تلاش در جهت جلوگيري از خروج آن، يادآور شد: براي نخستين مرتبه و در راستاي استفاده حجاج از كالاهاي مرغوب، 2 هزار 500 حاجي اين استان كه امسال به حج مشرف مي شوند از بازديد كنندگان ويژه اين نمايشگاه خواهند بود.
به گفته وي، ملزومات احرام و همه وسايل قبل و بعد از سفر حاجيان از سوي توليدكنندگان داخلي در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد.
طاهرخاني به همكاري بنياد تعاون سپاه با حضور فروشگاه هاي زنجيره اي ياس در اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: 70 غرفه پوشاك، اسباب بازي، پارچه، چادر، انواع كالاهاي مذهبي در كنار برخي اقلام ضروري پس از سفر حاجيان از جمله روغن و برنج با قيمت توليدي به بازديدكنندگان عرضه خواهد شد.
نمايشگاه محصولات خرد خانگي و ملزومات حج و سفر از 23 خردادماه جاري به مدت 10 روز و از ساعت 16 تا 22 در محل شركت نمايشگاه هاي بين المللي قزوين برگزار مي شود.
شركت نمايشگاه هاي بين المللي قزوين در سال جديد 9 عنوان نمايشگاهي را تاكنون برگزار كرده است.


| شناسه مطلب: 88752




قزوين حج 97



نظرات کاربران