صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد

صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد

صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت به منظور بیان نظرات، سؤالات و دغدغه‌های زائران و افراد مرتبط با حوزه حج و زیارت در پیام‌رسان گپ راه‌‌اندازی شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حج تمتع سال 97 با شعار «حج، تحول روحي و اخلاقي، سبك زندگي ديني، عزت و كرامت اسلامي» برپا مي‌شود.
با توجه به آغاز روز شمار سفر حج تمتع و لزوم هماهنگي‌هاي لازم به منظور برپايي پرشور اين سفر معنوي، سازمان حج و زيارت پيام‌رسان گپ را براي اطلاع‌رساني از وضعيت حج و اخبار آن انتخاب كرده است و از زائران و خانواده‌هاي آن‌ها نيز خواسته تا با نصب اين برنامه از اقدامات حج 97 مطلع شوند.
حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت نيز براي ارتباط با زائران و افراد مرتبط با حوزه حج و زيارت، صفحه ارتباط مردمي در پيام‌رسان گپ راه‌‌اندازي كرده است تا افراد بتوانند به صورت مستقيم نظرات، سؤالات و دغدغه‌هاي خود را با رياست سازمان حج و زيارت در ميان بگذارند.
بر همين اساس علاقه‌مندان به برقراري ارتباط با رئيس سازمان حج و زيارت مي‌توانند به شناسه كاربري mohammadi_haj@ در پيام‌رسان گپ مراجعه كنند.
به گزارش فارس، اولين گروه زائران خانه خدا از 27 تيرماه به حج تمتع مشرف مي‌شوند كه امسال 85 هزار و 200 نفر از كشورمان در اين سفر معنوي حضور دارند.


| شناسه مطلب: 88824




حميد محمدي



نظرات کاربران