۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند ۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند ۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند ۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند ۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند ۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند ۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

۲ هزار و ۱۲۰ زائر همدانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان از اعزام ۲ هزار و ۱۲۰ زائر به حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محسن ساغرچي رئيس سازمان حج وزيارت استان همدان در گفت وگو با ايكنا از همدان، با اشاره به اعزام ۲هزار و ۱۲۰زائر از همدان به حج تمتع گفت: ۸۰ روحاني و عوامل خدمه در سال جاري همراه با اين زائران در قالب ۱۶كاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد.
وي يادآور شد: اين كاروان ها از ۱۴تا ۲۱مرداد ماه از فرودگاه همدان به جده اعزام و تقريبا از ۱۴تا ۲۱شهريور ماه از مدينه به استان باز خواهند گشت.
وي ادامه داد: دو مدير هتل از همدان نيز در مدينه و مكه مسئوليت پذيرايي از اين كاروان ها را بر عهده خواهد داشت.
ساغرچي همچنين خاطرنشان كرد: ۱۳كاروان نيز از استان كردستان عازم حج تمتع هستند كه از فرودگاه همدان اعزام آنها صورت ميگيرد.
رئيس سازمان حج وزيارت استان همدان با بيان اينكه در حال حاضر بيماري خاصي در عربستان وجود ندارد افزود: با توجه به اينكه زائران از ۱۵كشور وارد عربستان مي شوند بنابراين احتمال بروز برخي بيماري ها وجود دارد اما با هر دو كاروان از همدان پزشك اعزام شده وموارد بهداشتي زائران را رصد مي كند همچنين در زمان ورود زائران به كشور نيز اكيپ هايي براي كنترل بهداشتي زائران در نظر گرفته شده كه در صورت مشاهده بيماري خاصي در زائر وي را در قرنطينه نگه ميدارند.
وي تصريح كرد: ۱۰جلسه توجيهي براي زائران برگزار شده و تمامي نكات بهداشتي، آموزشي و احكام لازم به آنها آموزش داده شده است.
ساعرچي در پايان گفت: بر اساس اعلام اخبار بانك مركزي ۲۰۰دلار به زائران حج اختصاص داده است اما تاكنون راجع ب اين موضوعي چيزي به ما ابلاغ نشده است.


| شناسه مطلب: 89051




همدان حج 97



نظرات کاربران