‫ ‫ ‫ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
‫ ‫ ‫ ‫ ‫

‫"‌سفر بسوی نور" سفرنامه کربلای یک خبرنگار منتشر شد

نسخه دیچیتالی " سفر بسوی نور " ‌سفرنامه زیارت به عتبات عالیات عراق خانم " موسوی " از سوی پایگاه اطلاع رسانی حج منتشر و در کتابخانه تخصصی حج در دسترس علاقه مندان قرار گرفت .

نسخه ديچيتالي " سفر بسوي نور " ‌سفرنامه عراق خانم " سيده علويه موسوي خانقاه " از خبرنگاران باسابقه خبرگزاري جمهوري اسلامي "ايرنا" از سوي پایگاه اطلاع رسانی حج منتشر و در كتابخانه تخصصي حج در دسترس علاقه مندان قرار گرفت .
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، نویسنده در این کتا ب ضمن اشاره به چگونگی آغاز این سفر معنوی و ماجراهای پیش آمده ، به شرح اوضاع و احوال حرم مقدس امامان معصوم (ع) و معضلات و کمبودهایی که در شهرهای مقدس عراق با آنها روبرو شده پرداخته است .
 
زیارت ائمه معصومین در عراق و توصیف نغز و زیبای زيارت هر یک ازآن بزرگواران در این کتاب از ويژگيهاي آن است كه روح را به پرواز در می آورد و تا اوج ماوقع پیش می برد.
 
علاوه بر اين ، اشعار زیبا و توصیف گونه نیز در رسای بزرگواران آرمیده در خاک مقدس کربلا و .... بر لطافت و شیوایی این کتاب افزوده است .

نویسنده کتاب، سالهاست در خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) پیشه خبرنگاری و دبیری خبر را عهده دار است.

از وی بزودی سفرنامه ديگري با عنوان " سیری در سرزمین سوریه" که به بررسی آثار تاریخی ، اماکن متبرکه و تاریخ سوریه و سرزمین شامات پرداخته است، منتشر خواهد شد.
 


| شناسه مطلب: 16189







نظرات کاربران