رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است

رئیس ستاد عمره دانشجویی:مطالعه دقیق منابع اسلامی از وظایف مهم دانشجویان در این عصر است

وی توجه به فلسفه اخلاق در تفکر اسلامی، لزوم توجه به ابعاد مختلف فلسفه اسلامی و تدوین برنامه های لازم جهت آموزش منابع و فلسفه اسلامی در دوران متوسطه و دانشگاهی برای جوانان را حائز اهمیت دانست.

رئيس ستاد عمره دانشجويي يکي از وظايف و مسئوليت‌هاي مهم دانشجويان مسلمان در اين عصر را مطالعه دقيق بر روي منابع اسلامي عنوان کرد. به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از بندرعباس، حجت الاسلام محمدرضا فقيهي شب گذشته در مراسم افتتاحيه طرح ولايت استاني دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي هرمزگان اعزامي به قم، با اشاره به اهميت توجه به هستي شناسي توحيدي اسلام، مطالعه مسائل امروز دين با تکيه بر وجود شناسي توحيدي تفکر اسلامي در بين دانشجويان را بسيار ضروري برشمرد.

وي توجه به فلسفه اخلاق در تفکر اسلامي، لزوم توجه به ابعاد مختلف فلسفه اسلامي و تدوين برنامه هاي لازم جهت آموزش منابع و فلسفه اسلامي در دوران متوسطه و دانشگاهي براي جوانان را حائز اهميت دانست.

رئيس ستاد عمره دانشجويي با اشاره به اينکه عدم موفقيت نهايي حکومت حضرت امير (ع) نداشتن نيروهاي فهيم و بصير بود، اظهار داشت: دليل همه انحرافات سياسي و اعتقادي كه تا كنون امت ها و افراد با آن روبرو بوده اند و به نابودي و انحطاط آنان نيز منجر شده، رفتارها و موضع گيري هاي بدون بصيرت بوده است. فقيهي در پايان موانع كسب بصيرت را دلبستگي به دنيا و گرفتار شدن به شهوات و لذت ها عنوان کرد و گفت: دانشجويان بايد با شناخت حقيقت ولايت، عبرت گرفتن از مسائل گوناگون، پيمودن مسير اهل بصيرت و دورانديشي در امور، راه هاي عملي كسب بصيرت را به دست آورند. لازم به ذکراست، دوره آموزش طرح ولايت استاني دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي هرمزگان از امروز تا پنجم مرداد ماه سال جاري در مجتمع فرهنگي نور استان قم برگزار مي شود.

همچنين در مراسم اختتاميه اين دوره نيز دو نفر از دانشجويان شرکت کننده در اين دوره، طي قرعه کشي به سفر عمره و عتبات عاليات اعزام مي شوند.


| شناسه مطلب: 16191







نظرات کاربران