6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) 6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) 6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) 6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) 6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) 6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع) 6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع)

6 ماه پیاده‏روی برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین (ع)

کاروانی که شش ماه قبل از هندوستان با پای پیاده برای زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) عزم سفر به کربلا کرده بود روز گذشته وارد این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ این کاروان 6 نفره هندی، مسیر طولانی این کشور تا کربلا را با گذر از کشورهای پاکستان و ایران پشت سر گذاشته است و اکنون با فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه در جوار بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین(ع) قرار دارند.

«ميرزا كوثر علي بيك» یکی از اعضای این کاروان با اشاره به تاریخچه سفر خود می‏گوید: روز 6 صفر امسال (زمستان سال گذشته خورشیدی) از شهر حیدرآباد واقع در مرکز هندوستان به سمت کربلا حرکت کردیم و در مسیر سفر خود با گذر از شهرهای مشهد و قم به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نایل گشتیم.

وی می‏افزاید: شرایط متفاوت آب‏وهوایی را پشت سر گذاشتیم به طوری که در سرمای زیاد زمستان سفر خود را آغاز کردیم و در گرمای تابستان به کربلا رسیدیم.

علی بیک با ابراز شادمانی از حضور خود در کربلای معلا، می‏گوید: امیدوارم خداوند متعال عمل ما را مورد قبول درگاهش قرار دهد.

گفتنی است در سالروز ولادت امام حسین(ع) در روز 3 شعبان و آغاز اعیاد شعبانیه شهر کربلا شاهد حضور میلیونی محبان اهل‏بیت(ع) بود.


| شناسه مطلب: 16197







نظرات کاربران