پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج

پخش مستندهای حکایت پرستاری و پیشقراولان در حج

معاون بهداشت و درمان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ساخت و پخش 2 مستند تلویزیونی حکایت پرستاری و حکایت پیشقراولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خبر داد.

امين رضا طباطبايي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: مستند حكايت پرستاري در زمينه تلاش پرستاران كشورمان در حوزه بهداشت و درمان مركز پزشكي حج و زيارت هلال‌احمر ساخته شده است كه در اين مستند زواياي مختلف فعاليت‌هاي پرستاران قبل و بعد از اعزام به شهرهاي زيارتي مكه مكرمه و مدينه فاضله به تصوير كشيده شده است.

وي افزود: مستند حكايت پيشقراولان نيز تلاش راه‌اندازان بيمارستان‌ها و درمانگاه‌هاي مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر در شهرهاي زيارتي مكه مكرمه و مدينه فاضله به تصوير كشيده شده است.

طباطبايي اظهار داشت: راه‌اندازان بيمارستان‌ها و درمانگاه‌هاي مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر هر ساله قبل از اعزام حجاج كشورمان به عربستان چند روز زودتر به شهرهاي زيارتي مكه مكرمه و مدينه فاضله كه بيمارستان‌هاي اين مركز در آن واقع است اعزام مي‌شوند تا درمانگاه‌ها و موقعيت مكاني حوزه‌هاي بهداشت و درمان را براي زوار ايراني آماده و مهيا كنند.

وي تصريح كرد: 2 مستند حكايت پرستاري و حكايت پيشقراولان مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر در 4 قسمت 30 دقيقه‌اي به زودي از شبكه سراسري سيما پخش خواهد شد.

طباطبايي گفت: 2 مستند حكايت پرستاري و حكايت پيشقراولان به تهيه كنندگي مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر و كارگرداني سيد محسن موسويان ساخته شده است.


| شناسه مطلب: 16247







نظرات کاربران