هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد

هیات تحقیق سازمان ملل در ارتباط با غزه شروع به کار کرد

هیاتی از سازمان ملل مامور شده تا در ارتباط با حمله جنایتکارانه اسرائیل به غزه و کشتار بیش از یکهزار و 300 ساکن غزه تحقیق کند .

هياتي از سازمان ملل مامور شده تا در ارتباط با حمله جنايتکارانه اسرائيل به غزه و کشتار بيش از يکهزار و 300 ساکن غزه تحقيق کند و جالب است که رييس و معاون اين هيات چهارنفره از دو کشوري انتخاب شده اند که 22 روز مانع هر اقدام سازمان ملل شده بودند.   

 رياست اين هيات برعهده ايان مارتين از انگليس است که لاري جانسون از آمريکا را در کنار خود دارد. با اين ترکيب از هم اکنون مي توان پيش بيني کرد که نتيجه چنين تحقيقاتي چه خواهد بود.

دريادار پاتريک ايچنبرگر از سوئيس و سينا بسناياکه از سريلانکا دو عضو ديگر اين هيات چهارنفره است که انتظار مي رود بزودي رهسپار غزه شوند.

اين هيات موظف است درباره آنچه که بين 27 دسامبر سال 2008 تا 19 ژآنويه سال 2009 در نوار غزه رخ داد , تحقيق کند.

بان کي مون دبير کل سازمان ملل که پس از بازديد چهارساعته از غزه گفته بود از ديدن اين همه ويراني وحشت زده شده ام , مي گويد انتظار دارد طرفين مورد نظر , در روند اين تحقيقات به طور کامل همکاري کنند.


| شناسه مطلب: 24908







نظرات کاربران