حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین

حرکت هزاران عراقی به طرف کربلا برای شرکت در مراسم اربعین

هزاران نفر از شیعیان در سراسر عراق از چند روز گذشته با پای پیاده به طرف شهر مقدس کربلا حرکت کردند تا در مراسم اربعین شهادت امام حسین ( ع ) شرکت کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، بسياري از اين افراد در حالي که با خود آب و غذا به همراه دارند مي خواهند براي رسيدن به شهر کربلا چند صد کيلومتر پياده روي کنند.
افراد محلي که در حاشيه جاده هاي منتهي به کربلا زندگي مي کنند با تامين غذا ، نوشيدني و سرپناه از زائران امام حسين ( ع ) پذيرايي مي کنند.
افراد پير و جوان و حتي زنان در حالي که کودکان خود را بغل کرده اند بي توجه به سردي هوا همگي با لباس هاي مشکي ، پيشاني بندهاي سبز و پرچم بدست پياده روي خود را به طرف کربلا اغاز کرده اند .
مراسم روز اربعين که شانزدهم فوريه به اوج خود مي رسد قرار است در ميان تدابير شديد امنيتي برگزار شود و دولت عراق يکصد هزار نفر از نيروهاي نظامي و پليس را در سراسر شهر کربلا در جنوب عراق مستقر کرده است.


| شناسه مطلب: 24926







نظرات کاربران