گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود

گردهمائی روحانیون عمره مفرده در تهران برگزار می شود

گردهم آیی روحانیون کاروانهای عمره مفرده سال 88 منطقه تهران روز پنجشنبه پانزدهم اسفند در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، هر ساله پیش از آغاز عملیات اعزام زائران حج تمتع و عمره مفرده ، گردهمایی توجیهی روحانیون کاروانها برگزار می شود امسال نیز این گردهمایی در ده منطقه کشور از جمله تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش، چهار محور فقه حج ، اماکن ، وحدت و مبانی فقهی آن از جمله موارد گردهمایی یک روزه روحانیون کاروانها خواهد بود .

 بررسی آخرین فتاوای مراجع تقلید ، پاسخ گوئی به شبهات اعتقادی، اماكن مكه و مدينه و گزارشی از فعالیت های معاونت امور روحانیون از بخشهای مهم نشست خواهد بود.


گفتنی است همايش روحانيون كاروانهاي عمره سال 88 منطقه تهران شامل ساکنین تهران، سمنان ، قزوین و زنجان روز پنج شنبه 15/12/87 از ساعت 8:30 صبح تا 11 ظهر ، در سالن  اجتماعات سازمان حج و زیارت واقع در خیابان آزادی نبش رودكي برگزار خواهد شد.


| شناسه مطلب: 24927







نظرات کاربران