پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود

پرواز هوایی زائران به نجف از مشهد فردا شروع می شود

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: پرواز هوایی زائران عتبات عالیات به نجف اشرف ازشهر مشهد فردا- 22 بهمن ماه - همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از  ایرنا ، "حسين اکبري" گفت: نخستين پرواز هوايي زائران عتبات عاليات سه شنبه 22 بهمن ماه با اعزام حدود 200 نفر زائر از فرودگاه مشهد آغاز مي شود و بتدريج تعداد پروازها و ايستگاه هاي پروازي براي انتقال زائران به عتبات عاليات افزايش مي يابد.
وي بابيان اينکه روزانه سه هزار نفر به عتبات عاليات اعزام مي شوند، افزود: روزانه هزار زائر از طريق هوايي و دو هزار نفر از طريق مرزهاي زميني به عبتات عاليات اعزام مي شوند که هزينه هوايي 497 هزار تومان و هزينه زميني 287 هزار و 600 تومان است.
وي با اعلام اينکه ثبت نام جديد زائران براي اعزام به عتبات عاليات به پايان رسيده است، افزود: زائران ياد شده 8 اسفند سال جاري تا 30 ارديبهشت ماه سال آينده به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
اکبري در باره زمان نام نويسي جديد افراد براي اعزام به عتبات عاليات گفت: ثبت نام براي عتبات عاليات به فاصله دوماه انجام مي شود.
وي مدت اقامت زائران در عتبات عاليات را نيز شش شب اعلام کرد.


| شناسه مطلب: 24948







نظرات کاربران