حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه

حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه

سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی با اعلام خبر حمله هوایی به نوار غزه گفت که این حملات یک مقر حماس در خان‌یونس و یک مقر دیگر در بیت لاهیا را هدف قرار داده است.

جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي شب گذشته در دو مرحله نوار غزه را مورد حملات موشكي خود قرار دادند.

به گزارش فارس، پايگاه خبري محيط به از شاهدان عيني و منابع امنيتي فلسطين گزارش داد كه جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي شب گذشته دو موشك را به مقر دستگاههاي امنيتي و پليس نوار غزه در "خان يونس " شليك كردند، اين موشك‌ها باعث آتش‌سوزي گسترده در اين ساختمان شد، اما تلفاتي به همراه نداشت.
به گفته اين منابع، جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي مقر دستگاههاي امنيتي و پليس خان‌يونس وابسته به دولت منتخب فلسطين را در اين حملات هدف قرار دادند، اين مركز در تجاوز 22 روزه رژيم صهيونيستي به غزه نيز موشك‌باران شده بود.
پس از آن نيز يك بالگرد نظامي رژيم صهيونيستي به منطقه‌اي غيرمسكوني در "بيت‌لاهيا " واقع در شمال غزه حمله كرد كه اين حمله نيز تلفاتي را در بر نداشت.
سخنگوي نظامي رژيم صهيونيستي با اعلام خبر حمله هوايي به نوار غزه گفت كه اين حملات يك مقر حماس در خان‌يونس و يك مقر ديگر در بيت لاهيا را هدف قرار داده است.

اين سخنگو حملات هوايي اسرائيل را در واكنش به موشك‌هايي خواند كه به ادعاي رسانه‌هاي صهيونيستي از نوار غزه به سوي سرزمين‌هاي اشغالي شليك مي‌شوند.


| شناسه مطلب: 24952







نظرات کاربران