جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی

جزئیات طرح 6 میلیارد تومانی "گنجینه جامع باز قرآنی"

اجرای این طرح نیازمند 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

طرح "گنجینه جامع باز قرآنی" که اخیراً با هدف اجرا در مساجد، مراکز ارائه خدمات همگانی، وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی سراسر کشور به وزارت ارشاد ارائه شده نیازمند 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار" مهر" ، مطلب فوق را رسول مرادی مجری این طرح گفت و در توضیح آن یادآور شد: با توجه به مقولات و موضوعات متنوع و مختلفی که درباره علوم قرآنی و بهره‌برداری از این علوم در سراسر کشور به صورتی بسیار آسان و کم هزینه توسط همگان، اعتباری برای این طرح برآورد کرده‌ایم که رقمی در حدود 6 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

مرادی اضافه کرد: این طرح را چندی پیش به مسئولان وزارت ارشاد دادیم و قرار است به صورت آزمایشی و با همکاری اداره کل ارشاد استان تهران در این استان به اجرا درآید. البته با توجه به تراکم کاری برنامه‌های مربوط به دهه فجر در وزارت ارشاد احتمالاً اجرای این طرح به بعد از این ایام موکول شود.

اجرای کوتاه مدت طرح 30 ماه و بلند مدت آن 5 سال طول می‌کشد

وی درباره شیوه اجرای این طرح در سراسر کشور افزود: "گنجینه جامع باز قرآنی" را می‌توان به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت به اجرا درآورد. این طرح به صورت کوتاه مدت در 30 ماه قابل اجرا و به صورت بلند مدت نیز نیازمند یک برنامه‌ریزی 5 ساله بریا اجرای ان در فازهای مختلف است.

 مرادی تاکید کرد: همانطور که واحد کار در کتابخانه کتاب است در این طرح واحد کار ورق یا برگه است که هر کدام از این برگه‌ها حاوی اطلاعات متنوعی درباره علوم قرآنی است.

به گفته مرادی این طرح هم ‌اکنون در دفتر هماهنگی و ترویج و توسعه فعالیتهای قرآنی وزارت ارشاد در دست بررسی است و قرار است پس از ارائه نظر مسئولان این اداره کل، در مساجد سراسر کشور، مراکز ارائه خدمات عمومی، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی به اجرا درآید.


| شناسه مطلب: 24962







نظرات کاربران