صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند

صهیونیستها در جنوب مسجدالاقصی زیرگذر جدید می‌سازند

رژیم اشغالگر اسرائیل با سرمایه‌گذاری و حمایت از جمعیت اسکان "العاد" زیرگذری جدید در سمت چپ مسجد عین سلوان در منطقه سلوان جنوب مسجدالاقصی حفر کرده است.

صهیونیستها در تلاش به منظور تغییر چهره شهر قدس، به حفر زیرگذری جدید در جنوب مسجدالاقصی پرداخته‌اند که این امر تهدیدی جدی در راستای فروپاشی مسجدالاقصی به شمار می‌رود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی نداءالقدس، مؤسسه وقف الاقصی به‌تازگی کشف کرده است که رژیم اشغالگر اسرائیل با سرمایه‌گذاری و حمایت از جمعیت اسکان "العاد" زیرگذری جدید در سمت چپ مسجد عین سلوان در منطقه سلوان جنوب مسجدالاقصی حفر کرده است.

این حفاریها به صور شبکه‌ای زیرزمینی متصل و مرتبط به یکدیگر هستند و در امتداد صد متری یکدیگر قرار دارند که به زیر مسجدالاقصی در زاویه جنوب غربی می‌رسند؛ به طوری که این زیرگذر تهدیدی جدی برای مسجدالاقصی و خانه‌های مجاور آن به شمار می‌رود.

این مؤسسه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: طی بازرسیهای مکرر از منطقه عین سلوان، مشاهده کرده‌اند که زیرگذری طولانی در حال ساخت است که به سمت مسجدالاقصی می‌رود. به طوریکه این حفاری در ادامه عملیات حفر شبکه زیر زمینی در مسجدالاقصی است.

بخشی از این زیرگذر در سمت چپ مسجد عین سلوان در مجاورت خیابان قرار دارد که تاکنون 6 تا 8 متر حفر شده است. عرض این زیرگذر 5 متر و ارتفاع آن 4 متر است. هنگام حفاری این زیرگذر جدید ظروف تاریخی، استخوان و سکه‌های قدیمی نیز کشف شده‌اند.

مؤسسه الاقصی با تصویربرداری و اسناد معتبر به فاش این خبر پرداخت و اظهار داشت که صهیونیستها به‌سرعت به حفاریهای خود ادامه می‌دهند و به جای 5 روز در هفته 6 روز در هفته کار می‌کنند.

 این مؤسسه پیش بینی کرده است که رژیم اشغالگر اسرائیل در نظر دارد تا صدها متر حفر این زیرگذر را ادامه دهد و تلاش می‌کند تا شبکه‌ای زیرزمینی تشکیل دهد که با یکدیگر مرتبط باشد، به طوری که در کنار این حفاری، زیرگذرهای دیگری نیز ساخته است.


| شناسه مطلب: 24965







نظرات کاربران