برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت برای پنجمین بار  دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت

برای پنجمین بار دیوارهای مسجدی در استرالیا هدف خرابکاران قرار گرفت

خرابکاران روی دیوار مسجد شعار نویسی کردند.

 به دنبال حمله خرابکارانه عده‌ای متعصب به مسجد مرکز اسلامی نیوکاسل در میفیلد استرالیا، جامعه مسلمان این منطقه از اینکه هدف چنین اقدامی قرار گرفته‌اند ابراز تعجب کردند.

به گزارش "هرالد استرالیا"، اعضای جامعه اسلامی نیوکاسل دیروز اظهار داشتند که معنای شعارهای نوشته شده روی دیوار مسجد را درک نمی کنند، اگر عده ای خواستار انتقال پیامی به مسلمانان هستند باید راه دیگری پیدا می کردند.

دیوار این مسجد با 32 شعار پر شده است.

محمود شاه مدیر روابط عمومی مرکز اسلامی نیوکاسل گفت که این پنجمین باری است که طی 18 ماه گذشته، پس از احداث مسجد، ساختمان آن مورد هدف شعارهای دیواری قرار می گیرد.

وی افزود: نمی دانم چگونه می توان آنها را متوقف کرد، از بین بردن این شعارها برای ما مستلزم صرف هزینه های بسیاری است چرا که ساختمان مسجد چندان هم کوچک نیست، پیش از این طی دو یا سه بار پلیس را در جریان قرار دادیم اما بدون وجود شاهد آنها نمی توانند کاری انجام دهند.

برخی اعضای این انجمن اسلامی اعتقاد دارند که شاید پاک نکردن این شعارها از روی دیوار مسجد عاملی برای شرمنده کردن خرابکاران باشد.

غیر مسلمانان این منطقه چون صاحبان مغازه های اطراف این اقدام را گستاخانه و شرم آور توصیف کردند.


| شناسه مطلب: 24966







نظرات کاربران