متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر

متنوع ترین مطالب حج در چهارمین شماره نشریه زائر

چهارمین شماره « نشریه خبری – تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری » با موضوعات متنوع فرهنگی منتشر و در اختیار زائران ایرانی در هتل های محل اسکان آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع حج ، چهارمین شماره « نشریه خبری – تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری » با موضوعات اصلی اخبار ، گزارش ، معارف، گفت و شنید و مطالب متنوع دیگر امروز سه شنبه منتشر و در اختیار زائران ایرانی در هتل های محل اسکان آنها قرار گرفت.

«تحقق نوآوری و شکوفائی در خدمت رسانی به زائران» تیتر اصلی نشریه زائر است که به انعکاس سخنان آیت الله ری شهری به هنگام ورود به مدینه منوره پرداخته است.

 در یاداشت این نشریه با عنوان « فرصتی ویژه برای وحدت و همدلی » درباره ضرورت وحدت اسلامی و راهکار های بعثه مقام معظم رهبری در آن رابطه پرداخته است.

گزیده ای از اخبار ایران و جهان و گزیده ای از مطبوعات ایران از بخشهای اصلی و روزانه این نشریه می باشد.

در بخش معارف نیز سفرنامه حج به قلم آیت الله سید محمود طالقانی ، اخلاق و آداب سفر حج در کلام استاد شهید مطهری، حاجی نمونه در گفت و گو با حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی ، جایگاههای تاریخی و معنوی مسجد النبی (ص) را می خوانیم.

در بخش گزارش این شماره گفت و گوئی جذاب با مهمانداران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دیه می شود ، همچنین حرف های دل زائران بقیع که حرف هایی از جنس دعا است در آن صفحه به چشم می خورد.

نشریه زائر با موضوعات متنوع و مورد نیاز زائران بیت الله الحرام به طور روزانه با مسئولیت مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری تهیه و در اختیار زائران ایرانی قرار می گیرد.

 

برای مشاهده چهارمین شماره نشریه زائر اینجا را کلیک کنید!

 

 اخبار مرتبط:

دومین شماره نشریه « زائر » در اختیار حجاج ایرانی قرار گرفت

اخبار مرتبط:

 


| شناسه مطلب: 26363







نظرات کاربران