صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت

صدور گذرنامه برای حجاج در 48 ساعت

صلواتی‌نژاد افزود: زمان تحویل گذرنامه برای زایرین مقیم شهرستان‌ها نیز حداکثر چهار روز خواهد بود. وی تأکید کرد: زمان تحویل گذرنامه در شرایط عادی، حداکثر هشت روز و در زمان پیک تقاضا نیز به ده روز می‌رسد.

رئيس اداره صدور گذرنامه گفت: با توجه به فرا رسيدن ايام حج تمتع، اين اداره امكانات ويژه‌اي را براي دادن خدمات به زايران فراهم كرده و آمادگي دارد تا در 48 ساعت براي آنان گذرنامه صادر كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سرهنگ عليرضا صلواتي‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، از زايرين بيت‌الله الحرام خواست دقت لازم را در نگهداري گذرنامه خود داشته باشند و برچسب‌ها و اتيكت‌هايي كه از سوي مسئولان ايران و عربستان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد، روي جلد گذرنامه بزنند.
وي گفت: اداره صدور گذرنامه ناجا، اين آمادگي را دارد تا در مدت 48 ساعت براي زايراني كه تاكنون موفق به گرفتن گذرنامه نشده‌اند، گذرنامه صادر كند.
صلواتي‌نژاد افزود: زمان تحويل گذرنامه براي زايران مقيم شهرستان‌ها نيز حداكثر چهار روز خواهد بود.

وي تأكيد كرد: زمان تحويل گذرنامه در شرايط عادي، حداكثر هشت روز و در زمان پيك تقاضا نيز به ده روز مي‌رسد.
رئيس اداره صدور گذرنامه ناجا، اصلي‌ترين مشكل در صدور گذرنامه را كامل نبودن مدارك و مخدوش بودن آنها دانست و از هموطنان خواست تا پيش از برنامه‌ريزي براي سفر نسبت به تهيه گذرنامه اقدام كنند.
صلواتي‌نژاد از صدور هشت هزار گذرنامه الكترونيك براي افراد كثير‌السفر در سال جاري خبر داد و گفت: تراشه موجود در اين گذرنامه‌ها، امكان هرگونه جعل و دستكاري در گذرنامه‌ها را به صفر مي‌رساند.

وي تأكيد كرد: اداره گذرنامه ناجا در سال 86 بالغ بر يك ميليون و دويست هزار گذرنامه صادر كرده و امسال نيز تاكنون هفتصد هزار گذرنامه به دست متقاضيان رسيده است.


| شناسه مطلب: 26364







نظرات کاربران