امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع

امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع

رئیس سازمان حج و زیت : ابا تغییراتی که از سال آینده در نحوه اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع داده خواهد شد امکان جدیدی برای آغاز دور جدیدی از ثبت نام ها فراهم می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مصطفی خاکسار قهرودی گفت: با تغییراتی که از سال آینده در نحوه اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع داده خواهد شد امکان جدیدی برای آغاز دور جدیدی از ثبت نام ها فراهم می شود.

با استفاده از روش قرعه کشی برای اعزام بعضی از حجاج در سال آینده امکان تشرف زودتر برای بعضی از ثبت نام کنندگان فعلی فراهم می شود.

بنابر آمار سازمان حج و زیارت تاکنون یک میلیون و هشتصد هزار نفر برای اعزام به حج تمتع ثبت نام کرده اند که با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای حجاج ایرانی ظرفیت ایران برای اعزام حجاج تا 17 الی 18 سال آینده تکمیل است.

همچنین رئیس سازمان حج و زیارت از همکاری دولت عربستان با مسئولان سازمان حج و زیارت ایران تشکر کرد و گفت: تا کنون 25 هزار زائر ایرانی در قالب 160 کاروان وارد مدینه منوره شدند.

خاکسار در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه های انجام شده برای افزایش کیفیت مراسم حج امسال اعلام کرد که در سایه تفاهم و همکاری و تلاشهای به عمل آمده بین مدیران کاروانها و روحانیون و شورای سیاستگذاری، برنامه اجرایی مطلوبی برای 30 روز حضور حجاج در عربستان تدارک دیده شده است که در چند روز گذشته روند خوبی حاصل شده و امید است که در آینده نیز چنین باشد.

رئیس سازمان حج گفت : اولین گروه زائران ایرانی فردا سه شنبه 28 آبان ماه به مکه مکرمه اعزام می شوند.

 

اخبار مرتبط:

تقدير از تعامل خوب عربستان با زائران ايراني در فرودگاه مدينه  

نشست بزرگ علمای ایران و عربستان سعودی برگزار می شود  

تلاش براي حجي مناسب و مطلوب

طرحی نو برای زائران بیت الله الحرام در سال نوآوری و شکوفائی

رئیس سازمان حج جزئیات اعزام زائران به حج را تشریح کرد


| شناسه مطلب: 26378







نظرات کاربران