پخش اذان از بالای برج میلاد پخش اذان از بالای برج میلاد پخش اذان از بالای برج میلاد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش اذان از بالای برج میلاد پخش اذان از بالای برج میلاد پخش اذان از بالای برج میلاد پخش اذان از بالای برج میلاد پخش اذان از بالای برج میلاد

پخش اذان از بالای برج میلاد

رئیس شورای شهر تهران از پخش اذان از بالای برج میلاد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مهدي چمران عصر امروز در مراسم افتتاح فاز اول برج ميلاد گفت: اين يادمان يادماني ملي است اگر چه براي شهر تهران ساخته شده است، امام در كل اين پروژه نماد ملي است كه در دوران انقلاب اسلامي ساخته شده است.
وي افزود:معماري‌هايي كه در دوران انقلاب اسلامي در كشور انجام شده است شايد آنقدري نبوده است كه در مقياس بين‌المللي آن را مطرح كنيم اما برج ميلاد را مي‌توانيم در مقياس بين‌المللي مطرح كنيم.
به گفته رئيس شوراي اسلامي شهر تهرانف برج ميلاد نمادي پايدار است كه در دوران انقلاب اسلامي ساخته شده است.
وي در ادامه افزود: ‌در ساير شهرهاي كشور نمادهايي وجود دارد كه در شب و روز نقطه اتكا بوده و براي يافتن مكان از آن استفاده مي‌شود. ولي در تهران اينگونه نبوده است.
وي افزود: تلاش فراواني شده تا اين پروژه با سرعت انجام شود.
به گفته چمران ساختمان برج ميلاد تقريبا تمام شده و آخرين اقدامات داخلي آن نيز به زودي انجام خواهد شد.
وي اظهار داشت: كار بسيار سخت بوده است به عنوان مثال تصور كنيد سربرج با وزن چند تني در ارتفاع 300 متري چگونه بايد به تدريج بالا كشيده مي‌شد.
چمران يادآور شد:‌تمام قسمت‌هاي اين پروژه با استفاده از تكنولوژي‌هاي روز ساخته و آماده بهره‌برداري شده است.
وي به سرماي زمستان سال گذشته اشاره كرد و گفت: در درجه حرارت منفي 30 و 28 درجه افراد به صورت شبانه‌روز در بالاي برج فعاليت مي‌كردند.
چمران از محمدباقر قاليباف شهردار فعلي و شهرداران گذشته كه در اجراي اين پروژه فعاليت كردند تشكر و قدرداني كرد.
وي به افتتاح تونل رسالت اشاره كرد و گفت:‌در آينده نزديك شاهد افتتاح تونل توحيد خواهيم بود كه با تكنولوژي روز دنيا انجام مي‌شود.
وي به احداث بزرگراه امام علي در شرق تهران اشاره كرد و گفت‌: اين بزرگراه با تكنولوژي روز در حال اجراست.
به گفته چمران همچنين بزرگراه يادگار امام به سمت جنوب به صورت دو طبقه در حال ساخت است.


| شناسه مطلب: 27074







نظرات کاربران