وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است

وحدت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: زندگی آرام و با ارزش میان شیعیان و اهل تسنن در هرمزگان نمونه ای از وحدت ملی در کشور است که از برکات مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بستک اظهار داشت: امروز تداوم وحدت در جامعه، راه قرآن، راه پیامبر و خط انقلاب اسلامی است و هرگز نباید اجازه داد فضای سالم و صادقانه فعلی جای خود را به کشمکش ها و دعواها دهد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به یاری خداوند، آینده جهان متعلق به اسلام و مسلمین است و با وجود ملت های آگاه در عالم زمینه نفوذ و دایره قدرت استکبار روز به روز تنگ تر می شود.

نعیم آبادی به نقش اسلام در پیروزی و موفقیت انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر اسلام نبود، انقلاب اسلامی ایران نیز همچون دیگر انقلاب های جهان عمری کوتاه و فناپذیر داشت و ما امروز وظیفه داریم که با حرکت هایی که چهره اسلام را جریحه دار می کند مقابله کنیم.

امام جمعه بندرعباس، تنگ نظر جلوه دادن اسلام را بزرگترین خطر برای دین دانست و ادامه داد: امروز وظیفه ما افشاگری این حرکات خطرناک بر علیه اسلام است.

وی وهابیت و خطرات این تفکر مغرضانه در جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این گونه اندیشه خشک و منجمد بازگشت به دوران جهالت 1400 سال پیش است.

مسعود قانعی فر فرماندار بستک نیز در این نشست وجود امنیت و بالا بودن بسیاری از شاخصه های اجتماعی در این شهرستان را در سایه وحدت میان شیعه و سنی و علمای این دو مذهب عنوان کرد و گفت: دوران رشد و توسعه بستک به عنوان شهری در غرب هرمزگان آغاز شده و با حمایت آحاد جامعه ادامه می یابد.

شهرستان بستک با 68 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش جناح با جمعیت 25 هزار و بخش مرکزی با جمعیت 30 هزار و 100 نفر است.

شهر بستک 9 هزار و 100 نفر جمعیت دارد.


| شناسه مطلب: 27076







نظرات کاربران