دانشجویان دانشجویان دانشجویان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان دانشجویان دانشجویان دانشجویان دانشجویان

دانشجویان "خانه خدا " را روایت می کنند


جشنواره ادبی هنری "تولدی نو" در چهارمین گام خود ، برترین ادیبان و هنرمندان دانشجو را درحوزه های ادبیات ، هنر ، پژوهش و آثار منتشره با مضامین ارزشی معرفی می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، شعر ، قطعه ادبي ، داستان کوتاه ، خاطره ، نمايشنامه ، فيلمنامه و سفرنامه نويسي از رشته هايي است که در بخش ادبيات اين جشنواره قرار گرفته است .
در اين جشنواره که به صورت مشترک از سوي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها ، اداره کل امورفرهنگي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري ، دانشگاه آزاد اسلامي و معاونت فرهنگي وزارت بهداشت و درمان برگزار مي شود ، دانشجويان خلاق و مبتکر دررشته هاي مختلف فرهنگ و هنر و استادان و کارکنان دانشگاه ها که آثار برتر را با موضوع "حج" و زيارت بيت الله الحرام به دبيرخانه اين جشنواره ارسال کنند ، معرفي و تقدير مي شوند .
طراحي کارت تبريک اينترنتي ، ساخت نماهنگ رايانه اي ، نقاشي ، خوشنويسي ، نگارگري ، تذهيب ، فيلم - مستند ، داستاني و انيميشن - و عکس از ديگر رشته هايي است که در اين جشنواره ادبي هنري پيش بيني شده است .
همچنين در بخش ويژه اين جشنواره ، آثار برترمنتشره دانشجويان و استادان و کارکنان دانشگاه ها پيرامون حج ، شخصيت حضرت رسول اکرم (ص) و اتحاد ملي و انسجام اسلامي ، طراحي پوستر ويژه عمره دانشگاهيان ، آسيب شناسي سفر عمره دانشگاهيان ، ويژه نامه نشريات دانشجويي پيرامون حج و ... مورد تقدير قرار مي گيرند .
اين جشنواره که تا بيستم شهريورماه جاري نسبت به دريافت آثارفعال خواهد بود ، بيستم آبان ماه سال جاري همزمان با ميلاد خجسته حضرت امام رضا (ع) صاحبان آثار برتر را معرفي و از آنها تقدير خواهد کرد .
دبيرخانه جشنواره ادبي ، هنري تولدي نو در تهران خيابان استاد شهيد نجات اللهي کوچه سلمان پاک ، پلاک 15 قرار دارد .


| شناسه مطلب: 27657







نظرات کاربران