مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند

مسلمانان از سفر مجدد به عمره در ماه رمضان خودداری کنند

شماری از علمای الازهر از مسلمانانی که سابقا به حج رفته اند خواست از سفر به خانه خدا در ماه رمضان خودداری و هزینه آن را خرج مستضعفان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، شماری از علما و فقهاي دانشگاه الازهر با صدور بيانيه اي تاکيد کردند: مسلماناني که سابقه اداي مناسک حج در ماه مبارک رمضان را دارند، در ماه مبارک رمضان از زيارت خانه خدا منصرف شوند و هزينه سفر خود را صرف کمک به نيازمندان جهان کنند.

در اين بيانيه تصريح شده است: در حال حاضر کشورهاي اسلامي متعددي مانند فلسطين، سومالي، فيليپين و ... وجود دارد که نيازمند کمک هاي مسلمانان ديگر است که جا دارد مسلمانان هزينه هايي مانند حج مجدد را صرف کمک به آنها کنند.

گفتنی ايست اين بيانيه به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان از اين دسته علماي الازهر صادر شده است.


| شناسه مطلب: 27662







نظرات کاربران