واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه

واژگونی قطار حامل زائران ایرانی به سوریه

90 درصد مسافران این قطار سوری را زائران ایرانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، روز پنج‌شنبه، سه واگن انتهايي اين قطار كه در مرز تركيه-سوريه در حال حركت بود، از خط جدا شده و پس از كشيده شدن به فاصله500 متر بر روي زمين، متوقف شده است.
اين قطار ساعت 20:10 دوشنبه، از تهران به مقصد دمشق حركت كرده است.
اين گزارش حاكيست، عوامل فني اين قطار سوري پس از جدا كردن سه واگن حادثه ديده، مسافران اين واگن‌ها را به واگن‌هاي ديگر قطار انتقال داده و مسير خود را ادامه داده‌اند.
90 درصد مسافران اين قطار سوري را زائران ايراني تشكيل مي‌دهند.
مسافران اين قطار همچنين نسبت به تأخير فراوان و توقف‌هاي بسيار اين قطار معترض هستند و مي‌گويند اين قطار تا كنون در ايستگاه‌هاي مختلف در مجموع 10 ساعت توقف داشته است و در حالي كه معمولا اين مسير در مدت 2 و نيم روز طي مي‌شود.

انتظار مي‌رود مسئولان ريلي كشورمان با همتايان سوري درباره ايجاد تسهيلات بهتر و ارتقاء امنيت ريل و واگن‌هاي مسافري سوريه براي زائران ايراني وارد مذاكره جدي‌تر شوند.


| شناسه مطلب: 27665







نظرات کاربران