مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند مسافران  ایرانی  سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند

مسافران ایرانی سرزمین وحی ، فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند


اکثر مسافران ایرانی عازم سرزمین وحی ، سفر به عربستان از طریق فرودگاه مدینه منوره را به فرودگاه جده ترجیح می دهند .

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مدینه منوره ، اغلب زایرانی که همدیگر را در شهر رسول الله  (ص) می بینند ، پس از بیان جمله  " زیارت قبول " از نشستن هواپیمای حامل آنان در کدام فرودگاه سووال می کنند.

در جریان این صحبت ها ،  اکثریت قریب به اتفاق زایرانی که  از طریق فرودگاه "جده" وارد  این کشور شده اند ، ابراز نارضایتی می کنند.
به گفته و تعبیر آنان ،  سفر از طریق فرودگاه "جده " ، باعث به هدر رفتن ساعت ها وقت گرانبهای زایران می شود ، اتلاف وقتی که لحظه لحظه ی آن برای عمره گذار ارزشمند و پر بها است.
این افراد همچنین معتقد هستند که طی مسیر طولانی و چند ساعته جده تا مدینه منوره ،  بسیاری از زایران به خصوص افراد سالخورده را  خسته می کند و خستگی ناشی از این امر شاید چند روزی از تنشان خارج نشود.
چند تن از زایرانی که  از طریق فرودگاه  به عربستان وارد شده اند به خبرنگار ما گفتند: استفاده از فرودگاه "جده " در زمان حج تمتع که  در آن مدینه قبل و مدینه بعد وجود دارد ،  امری طبیعی و بدیهی است .
به گفته ی آنان ،  بهتر است  مسوولان امر و آنانکه زحمت اعزام عمره گذاران مفرده  را بر عهده دارند ، در صورت امکان ،  زمینه اعزام همه ی  زایران عمره مفرده از طریق فرودگاه مدینه منوره فراهم آورند.


| شناسه مطلب: 27666







نظرات کاربران