دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود

دکتر نجابت: باید از هر عملی که به وحدت خدشه می زند پرهیز نمود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از برخی ناهنجاری های موجود در جریان سفر معنوی عمره مفرده انتقاد کرد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، دکتر "نجابت "  در جمع  زایران عمره  استان بوشهر در مدینه منوره سخن می گفت: فرهنگ غنی اسلامی ایران را موجب پویایی ملت دانست و افزود: حرکت در مسیر نادرست باعث ایجاد شبهه در افکار و اذهان سایر مسلمانان و همچنین سوء استفاده گروههای تندرو سلفی می شود.
به گزارش خبرنگار سایت سازمان حج و زیارت ، این نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی افزود: فرهنگ دینی قوی حاکم بر ایران ، موجب  بالا و عمیق بودن سطح درک مفاهیم اعتقادی شده است.
وی  ، تلاش دشمنان اسلام جهت دامن زدن به تفرقه و اختلاف بین مسلمانان را یادآور شد و برلزوم تلاش مضاف همه ی مسلمین جهت تحقق وحدت امت اسلامی تاکید کرد.
دکتر نجابت ،  حضور در جماعت را یکی از راههای حرکت بسوی وحدت امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضرت امام  خمینی (ره)  با شناخت کامل از معارف حقیقی اسلام  و درک عمیق از شرایط  زمانی و مکانی ، بعنوان مرجع بزرگ تقلید ، اقامه نماز پست سر امام جماعت اهل سنت را جایز دانسته اند.
به گفته ی وی ، مقلدین حضرت امام (ره) به دور از هرگونه شبهه و تردید به حکم مرجع تقلید خود عمل کنند .
وی ، با بیان اینکه وحدت امت اسلامی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز می باشد ، خطاب به زایران گفت : هر یک از زایران ایرانی ، سفیران جمهوری اسلامی هستند که بااجرای صحیح دستورات مراجع تقلید خود و نهی اعمال شبهه انگیز ، فرهنگ غنی اسلام را به جهان معرفی می کنند.
دکتر نجابت ، به تلاش های عوامل استکبار جهانی جهت منزوی کردن  مسلمانان به ویژه شیعیان اشاره کرد  و اظهار داشت: به لطف و عنایات خاص الهی ، امروز شیعیان از عزت و اقتدار کامل برخوردار و باید از این جایگاه با جان و مال حراست و آن را تقویت کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای ، به نفوذ سلفی ها در بدنه دولت و حاکمیت عربستان اشاره کرد و گفت: دولت عربستان سعی می کند از اعتقادات تند سلفی گری فاصله بگیرد و همین امر موجب ایجاد اختلاف شدید بین دولت و سلفی ها ی سعودی شده است .


| شناسه مطلب: 27675







نظرات کاربران