ناله های ناله های ناله های بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ناله های ناله های ناله های ناله های ناله های

ناله های " فاغث یا غیاث المستغیثین" فضای مدینه منوره را فرا گرفت


ناله های حزین "فاغث یا غیاث المستغیثین" زایران ایرانی حاضر در دعای ندبه ، فضای شهر رسول الله (ص) را فراگرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، مسافران سرزمین وحی و نبوت ، در آخرین جمعه ماه شعبان المعظم با قرایت دعای روحبخش ندبه ،  به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند.

مراسم دعای ندبه این هفته نیز همچون گذشته در صحن مطهر ، بین الحرمین ، محدوده ی قبرستان بقیع و محل اقامت زایران ایرانی برگزار شد.
شرکت کنندگان در این همایش عرفانی و معنوی ، از صمیم قلب با مولای خود به راز و نیاز پرداختند و تسریع در ظهور آنحضرت را از درگاه احدیت مسالت کردند.
زایران حرم نبوی و ائمه ی مظلوم بقیع ، همچنین برای نصرت و پیروزی مسلمانان ، تحقق وحدت امت اسلامی و طول عمر با عزت و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعا کردند.
ندبه خوانان ، در حالی که اشک  از چشمانشان به گونه ها  سرازیر می شد و جمله دلنشین "الهی العفو" را زمزمه می کردند ، به جلای جسم و روح پرداختند و ره توشه خوبی را از این سفر معنوی خواستار شدند.
آنان همچنین یاد  شهدا و امام شهیدان را گرامی داشتند و برای شادی روح این عزیزان فاتحه خواندند وبا رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.
مراسم  دعای کمیل نیز پنجشنبه شب  با حضور گسترده ی زایران حرم نبوی،  در هتل های محل اقامت زائران ایرانی  شهر رسول الله (ص) برگزار شد.


| شناسه مطلب: 27676







نظرات کاربران