عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است

عشق دیدار یار، تنها سرمایه شماری از عمره گذاران مسلمان پاکستانی است


عشق دیدار دیار یار و زیارت حرم نبوی و بیت الله الحرام ، تنها سرمایه ای است که شماری از عمره گذاران بی بضاعت و مسلمان پاکستانی با خود به همراه دارند.

این زایران ، روزها را در مساجد و اماکن مقدس مدینه و مکه  سپری می کنند و شب ها  را با استراحت  در اطراف و محدوده ی حرم نبوی و فضاهای باز معابر و مشارع به صبح می رسانند.
زایران بی بضاعت برای سیرکردن شکم خود و اعضای خانواده ، از نذورت مومنین و یا غذاهای ارزانقیمت دستفروشان دوره گرد استفاده می کنند.
آنان اینهمه سختی و مشکلات را به خاطر عشقی که به معبود خویش و فرستادگان گرانقدر رب العالمین دارند، بر خود هموار می سازند و تحمل می کنند.
یکی از این زایران که  پنجشنبه شب ، از خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج طلب یاری می کرد به رسول الله قسم خورد که چهار فرزند و همسرش بیش از 24 ساعت است گرسنه هستند.
او ایرانیان را برادران و خواهران دینی پاکستانی ها خواند و گفت: زایران ایرانی  به خاطر ارادتی که به اهل بیت عصمت و طهارت (س) دارند ،  در دستگیری و کمک به زایران بی بضاعت دیگر گشورهای اسلامی ، پیشقدم هستند .
او  که به سختی با زبان فارسی صحبت می کرد ، افزود: مسلمانان ، به ویژه زایران ایران ، انفاق و دستگیری از افراد مستمند و نیازمند را از لازمه های حج می دانند و زایران بی بضاعت را نا امید نمی کنند.


| شناسه مطلب: 27678







نظرات کاربران