اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند

اساتید عمره گزار، افزایش محافل قرآنی در حرم نبوی را خواستار شدند


شماری از اساتید دانشگاههای سراسر کشور که در مدینه النبی بسر می برند ، افزایش محافل روحبخش قرآنی در حرم نبوی را در ماه مبارک رمضان خواستار شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، این اساتید ، روز جمعه در نامه ای خطاب به مسوول بعثه  مقام معظم در مدینه منوره ،  پیشنهاد کردند  که با توجه و عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، بهار نزول قرآن و لزوم تعظیم شعائر اسلامی در جهت تحقق عملی دستور کتابت الله و عترتی ، برنامه ریزیهای لازم در فرصت باقیمانده تا حلول ماه مبارک، در زمینه ی افزایش محافل قرآنی انجام شود.

آنان در نامه ی پیشنهادی خود ، برگزاری روزانه  دو نشست قرآنی توسط روحانیون معظم کاروان ها  در محل حرم شریف نبوی برای زایران سرزمین وحی را درخواست کردند.

در نامه اساتید عمره گذار دانشگاههای ایران که باامضای  بیش از 70  نفر نوشته شده است ، نهادینه شدن این حرکت الهی مورد تاکید قرار گرفته و تصریح شده است: یکی از برکات عملی شدن این پیشنهاد ، خنثی سازی شبهات احتمالی مطروحه مبنی بر کم توجهی روحانیت معزز شیعه نسب به جلسات و محافل قرآنی خواهد بود.

تشویق قاریان و حافظان برتر محافل قرآنی به نحو شایسته ، دیگر خواسته اساتید عمره گذار دانشگاههای ایران اسلامی  در این نامه است.
آنان همچنین از توجه خاص و خدمت رسانی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به زایران ایرانی به ویژه جوانان و دانشجویان عمره گذار امسال قدردانی کرده اند.
لازم بیادآوری است که در جریان عمره امسال ، برگزاری حلقه های قرآنی در ممسجدالنبی مشهود بود و با استقبال خوبی روبه رو شد .
قرار است این برنامه برای اساتید عمره گذار دانشگاهها نیز ادامه داشته باشد  ، هرچند که این محافل گاهی  با ممانعت مامورین حرم مواجه می شود و حاضرین را متفرق می کنند.


| شناسه مطلب: 27681







نظرات کاربران