یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است

یک عمره گزار دانش آموز: حج مقبول، ‌حج تاثیرگذار است

یک دانش آموز عمره گزاربراین عقیده است که "حج" به عنوان یکی از عباداتهای بزرگ ، زمانی حجی موثر است که در زندگی او تاثیر داشته باشد و عمر را جهت ببخشد .

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ،  يك دانش آموز عمره گزاربراين عقيده است كه "حج" به عنوان يكي از عباداتهاي بزرگ ، زماني حجي موثر است كه در زندگي او تاثير داشته باشد و عمر را جهت ببخشد .

" محمد "‌اهل جنوب ايران كه اين هفته براي عمره گزاري به مكه مكرمه مشرف شده است ،‌ مي گويد: حج مقبول ،‌حج تاثير گزار است .

 " محمد"‌كه اصرار دارد وي را فقط با همين نام بخوانيم تا به گفته او " ريا"‌ نشود ، از اينكه خداوند به او در سن جواني توفيق زيارت خانه اش را عطا كرده ، سپاسگزار است .

 وي مي گويد :‌ شاكرم كه خدا بزرگترين لطفش يعني زيارت خانه اش را به من ارزاني داشت . من همه ي كوششم اين خواهد بود تا از اين موهبت بزرگ در همه ي عمرم استفاده كنم  و زندگي خود را از آن متاثر نمايم.

   در دوره عمره سال 1387 بيش از 13هزار دانش آموز توفيق تشرف به حرمين شريفين را پيدا كردند.

 


| شناسه مطلب: 27683







نظرات کاربران