یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است

یک مهندس لیبیایی : بهانه ها علیه ایران برای مواضع آن علیه اسراییل است


" هاشم مفتاح " یک مهندس رایانه از لیبی گفت : بهانه های آمریکا در مورد برنامه های هسته ای ایران ، فقط به خاطر مواضعی است که تهران دربرابر رژیم صهیونیستی دارد .

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

  " هاشم  مفتاح " يك مهندس رايانه از ليبي  گفت : بهانه هاي آمريكا در مورد برنامه هاي هسته اي ايران ، فقط به خاطر مواضعي است كه تهران دربرابر رژيم صهيونيستي دارد .

 وي كه براي انجام عمره به مكه مكرمه مشرف شده است ،‌گفت : اگر ايران با اشغالگري هاي اسراييل همانند خيلي از كشورهاي حتي عربي كنار مي آمد ، انرژي هسته اي كه سهل است ، آمريكا حتي مجهز شدن  آن به بمب هسته اي را نيز تحمل مي كرد و مانند برخي از كشورها چشم به روي آن نه تنها مي بست كه با آن همكاري هم مي كرد .

   هاشم اين سخنان را در گفت وگويي درصف نماز جماعت در مسجد الحرام با یکی از زائران جوان ایرانی در میان می گذاشت ، ‌اظهار داشت و وقتي به او گفته شد كه آيا اجازه نقل صحبت هايش را مي دهد  با خرسندي اضافه كرد: به پاكستان ، هند و رژيم صهيونيستي نگاه كنيد . اين سه هيچ كدام پيمان ان پي تي را نپذيرفته اند با اين وصف آمريكا نزديك ترين رابطه ها و همكاريها را در زمينه هسته اي با آنها دارد .

  هاشم گفت :‌آمريكا در رفتارهاي خود در سطح جهان بشدت دچار تناقص است . از يك سو كشورهاي مختلف را به بهانه نقض حقوق بشر مورد اتهام قرار مي دهد و از سوي ديگر خودش داراي بالاترين رقم اعدام ها در جهان به نسبت جمعيت است .

 مهندس ليبايي افكار عمومي جهان را فراخواند تا در مورد ادامه بازداشت عده نامعلومي در زندان گوانتانامو فعال شود .

وي گفت :‌صدها و بلكه هزاران نفر كه معلوم نيست اصلا جرمي مرتكب شده باشند يا نه، در زندان مخوف گوانتانامو و همچنين زندانهاي علني و پنهان آمريكا در گوشه و كنار جهان از جمله درعراق ،‌ افغانستان ، اروپاي شرقي و شمال آفريقا زنداني هستند كه گزارش آن نيز دررسانه هاي مختلف انتشار يافته است .

   اين شهروند ليبي كه در بنغازي ساكن است ،‌گفت :‌در افغانستان و عراق دولت هاي با صلاحيت كامل حاكم هستند و آمريكا نمي تواند شهروندان آنها را به بهانه تروريسم زنداني كند . از اين افراد بايد رفع حصر شود و يا امكان يابند تا در دادگاههاي صالح كشور خود محاكمه شوند.


| شناسه مطلب: 27685







نظرات کاربران