تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا

تشرف روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا


روزانه 500 زائر از مرز شلمچه به کربلا مشرف می‌شوند و در سال 87 تاکنون از حدود 12 هزار زائر از این مرز به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

«محمد‌علی دل‌آرام»، ‌مدير حج و زيارت استان خوزستان، با بيان اين مطلب، عنوان كرد: از يك هفته گذشته به ‌صورت روزانه 160 زائر از مشهد مقدس با يك فروند هواپيما به فرودگاه اهواز آمده و از آنجا به عتبات عاليات اعزام می‌شوند.

وی افزود: در هر پرواز 160 نفر از كربلا و از طريق مرز شلمچه به اهواز آمده و عازم مشهد می‌شوند و همين تعداد زائر از مشهد مقدس به فرودگاه اهواز می‌آيند و سپس از طريق همين مرز به عتبات عاليات مشرف می‌شوند.

دل‌آرام گفت: بحمد‌الله اين پروازها هر روز با نظم خاصی و با همكاری برادران مسئول مرز كشور، نيروی انتظامی، فرمانداری، ارگان‌های همكار، پايانه‌ها و استاندار محترم خوزستان، در حال انجام است.

وی تصريح كرد: مابقی زائرانی كه از طريق مرز شلمچه به زيارت عتبات عاليات مشروف می‌شوند، از استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، تهران و قم هستند.


| شناسه مطلب: 27689







نظرات کاربران