ندبه خوانی زائران در شهر خدا ندبه خوانی زائران در شهر خدا ندبه خوانی زائران در شهر خدا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ندبه خوانی زائران در شهر خدا ندبه خوانی زائران در شهر خدا ندبه خوانی زائران در شهر خدا ندبه خوانی زائران در شهر خدا ندبه خوانی زائران در شهر خدا

ندبه خوانی زائران در شهر خدا

زائران ایرانی در مکه مکرمه در آخرین جمعه ماه شعبان با قرائت دعای ندبه ، به راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، زائران ايراني در مكه مكرمه در آخرين جمعه ماه شعبان با قرائت دعاي ندبه ، به راز و نياز با معبود خويش پرداختند.زائران در دعاهاي خود ظهور حضرت صاحب الزمان (عج )‌را مسالت كردند .

 زائران در دعاهاي خود گفتند:اي مهر آفرینا! تو خود فرموده ای" ادعونی استجب لکم"و نیز فرموده ای:" و اذا سألک عبادی عنی فانی قریب"و به بیچارگان امید داده ای که:" امّن یجیب المضطر اذا دعاه؟"

و ما اکنون در تاریکستان غیبت، در دوری از خورشیدمان و در گمراهی و بدعتها و ظلالتهایمان، مگر نه که مضطریم و تو بر دعای مضطر لبیک گو. ما- که در پهنه پادشاهی تو اسیر و عبدیم- در چشم انداز آیه کریمه:" و اذا سألک عبادی عنی..." به سوی تو دست نیاز برداشته ایم.

 دعاهايمان را به استجابت برسان .

   در اين مراسم كه در بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه برگزار شد ،‌ خانواده دانشجوياني كه نوروز امسال و به هنگام بازگشت از مناطق عملياتي جنوب كشور در حادثه اي رانندگي به لقاء الله پيوستند ،در كنار ديگر زائران شركت داشتند.


| شناسه مطلب: 27694







نظرات کاربران