باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود

باید از فرصتهای طلایی عمره در ارتقاء ارزشهای معنوی استفاده شود

مسوول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه گفت: حضور زائران ایرانی در حرمین شریفین یک فرصت طلایی است و روحانیون کاروانها برای ارتقا ارزشهای معنوی، معرفتی و رفتاری عمره گزاران باید از این فرصت استفاده کنند.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد حسيني شريف روز شنبه در جلسه روحانيون كاروانهاي ايراني در مكه مكرمه، افزود: سالانه 650 هزار زائر ايراني به مكه مكرمه و مدينه منوره سفر مي كنند و روحانيون كاروانها با انجام فعاليتهاي مناسب  بايد دگرگوني فرهنگي را در بين زائران ايراني  به وجود آورند.

 

وي تاكيد كرد: هر زائر ايراني پس از بازگشت به كشورمان به طور متوسط با 70 تا 90 نفر در تماس است و خاطرات سفر خود را به طور متوسط به 15 تا 25 نفر از آشنايان خود بازگو مي كند.

 

به گفته وي ، ايجاد  دگرگونيهاي فرهنگي در بين زائران ايراني سبب مي شود خاطرات سفر انان به سرزمين وحي، به نحوه مطلوبي به اشنايان و دوستان انان منتقل شود.

 

حسيني شريف با بيان انكه عمره براي عمره گزاران يك سفر مستحبي است،افزود: روحانيون كاروانها با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي بايد زائران كشورمان را به خدا ومعنويت اسلام بيشتر نزديك كنند.

 

مسوول دفتربعثه مقام معظم رهبري درعربستان سعودي در پايان اين جلسه از تمام روحانيون كاروانها خواست، هرگونه طرحها و برنامه هاي مناسب فرهنگي خود را براي بررسي و اجرا ي آن به اين دفتر ارايه دهند.


| شناسه مطلب: 28223







نظرات کاربران