نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری

نشست صمیمانه دانشجویان اهل سنت دربعثه رهبری

جمعی از دانشجویان اهل سنت کشورمان درنشست صمیمانه ای با حضور دکتر بقائی اشکوری استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم دینی به تبادل نظر پیرامون مسائل اعتقادی و سیاسی روز پرداختند.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

جمعی از دانشجویان اهل سنت کشورمان در نشست صمیمانه ای با حضور دکتر بقائی اشکوری استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم دینی به تبادل نظر پیرامون مسائل اعتقادی و سیاسی روز پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج در این نشست ابتدا دکتر بقا ئی ضمن سخنان کوتاهی حج را واجد دو بعد ظاهری و باطنی شناسانده و بر ضرورت توجه بر هر دو بعد حج تاکید کرد و گفت: حج هم همچون سایر احکام یک ظاهر دارد و یک باطن که البته هر دو آنها دارای اهمیت اند. ظاهر حج اعمال و مناسکی است که لازم است به طور صحیح بجا آورده شود و باطن آن که حقیقت حج را شکل می دهد  همانا سیر از خود و خودی ها به سوی خدا و خداگونه بودن است.

این پژوهشگر علوم دینی در ادامه به موضوع وحدت مسلمانان به عنوان نیاز امروز اجتماع مسلمانان اشاره و اظهار داشت: مسلمانان دارای عقاید مشترک / اهداف مشترک و دشمن مشترک هستند و این مشترکات ضرورت یک اتحاد پایدار را به رخ می کشد.

وی در همین رابطه افزود: شایسته نیست وقتی دشمنان اسلام علیرغم اختلافات عمیق و کینه های دیرینه در مقابل مسلمانان به وحدت رویه می رسند و همگام هستند مسلمانان به رغم 95% اشتراک در اعتقادات به اختلاف بپردازند و آن گروه اندکی که به اختلافات دامن می زنند در واقع همسو با دشمنان اسلام به عظمت اسلام و مجد مسلمین اعم از شیعه وسنی لطمه وارد می کنند.

بنابر همین گزارش دانشجویان در جوی صمیمی به گفت وگوی دو طرفه پرداخته و برای سئوالات وشبهاتشان پاسخ شنیدند.


| شناسه مطلب: 28230







نظرات کاربران