زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند

زائران ایرانی در عتبات عالیات بر خلاف مقررات انگشت‌نگاری می‌شوند

مسئول عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور از انگشت‌نگاری زائران ایرانی در عتبات عالیات خبر داد و گفت: تعدادی از زائران ایرانی را انتخاب و از آنها انگشت‌نگاری می‌کنند که این کار بر خلاف مقررات است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري فارس، حسين اكبري مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور گفت : كار انگشت‌نگاري در حال حاضر با شدت بيشتري انجام مي‌شود.
وي تاكيد كرد: اين كار بر خلاف مقررات دو  كشور است.

اكبري در ادامه افزود: اشغالگران موانع و مشكلاتي را در مرز مهران در مسير تردد زائران ايراني ايجاد مي‌كنند.
مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور خاطرنشان كرد: اشغالگران زائران ايراني را به مدت 2 الي 8 ساعت در مرز به بهانه‌هاي واهي معطل مي‌كنند.

وي اظهار داشت: به دليل نبود خدمات در مرز، مردم در صورت معطلي دچار مشكل مي‌شوند.
اكبري با اشاره به اين‌كه در حال حاضر روزانه 1500 نفر به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند، گفت: آمادگي داريم روزانه 2500 نفر را به عراق اعزام كنيم.
مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور تصريح كرد: طبق توافق انجام شده در اعياد و مناسبت‌ها روزانه 5 هزار نفر به كشور عراق اعزام مي‌شوند.
وي خاطرنشان كرد: ‌در حال حاضر مشكلي نداريم و امنيت زائران نيز در كشور عراق تأمين مي‌شود.


| شناسه مطلب: 28235







نظرات کاربران