اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور

اختلافات در اندونزی بر سر نرخ حج در این کشور

دولت و مجلس اندونزی در جلسه مشورتی روز سه شنبه خود نتوانستند در خصوص نرخ حج به توافق برسند.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري رسمي اندونزي (آنتارا)، دولت اندونزي خواستار کاهش 36دلاري نرخ سال گذشته است اما مجلس اين کشور بر کاهش 119 دلاري هزينه هاي حج تاکيد دارد.
بر اساس اين گزارش، هم اکنون انجام سفر حج براي هريک از اتباع اندونزيايي 3577دلار (حدود3 ميليون و 600هزارتومان ) هزينه دارد.
"سورياد حرما" وزير مذاهب اندونزي گفت: کاهش مبلغ هزينه سفر حج به ميزاني بيشتر از آنچه دولت اعلام کرده است باعث مي شود تا دولت متحمل برخي از هزينه هايي شود که حاجيان خود بايد بپردازند.
وي تصريح کرد: دولت اندونزي تلاش دارد تا خدمات ارائه شده به حاجيان اين کشور از جمله محل اسکان آنان را بهبود بخشد.
اين گزارش حاکي است، هم اکنون تنها 28درصد زائران اندونزي در منطقه موسوم به حلقه اول که 4 کيلومتر با مسجد الحرام فاصله دارد اسکان مي يابند و دولت تلاش مي کند تا اين ميزان را به 68درصد برساند. سال گذشته بيش از 209 هزار اندونزيايي مراسم حج بجاي آوردند.


| شناسه مطلب: 16155







نظرات کاربران