زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد

زائر شماره 31 در سرزمین وحی منتشر شد

امروز دوشنبه 8 آذرماه 1389 برابر با 23 ذی الحجه 1431 هجری قمری سی و یکمین شماره نشریه خبری-تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری برای زائران ایرانی در سرزمین وحی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مدینه منوره، زائر امروز به سخنان نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم استقبال از وی در ایران پرداخته است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر در بازگشت از سفر حج در فرودگاه مهرآباد تاکید کرد: حج امسال با لطف و عنایت خدا مطلوب بود و توانستیم به اهداف موردنظر در حج دست یابیم.

"آمادگی منطقه آزاد قشم برای ترانزیت حجاج به عربستان" عنوانی است که در ستون گزارش خبری صفحه اخبار حج زائر به چشم می خورد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم فرودگاه این منطقه از سال آینده آمادگی دارد عملیات ترانزیت حجاج کشورهای آسیای میانه و حجاج ایرانی را که از کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس به عربستان سفر می کنند انجام دهد.

در صفحه صفای حج نشریه زائر داستان واقعی جوانی ذکر شده است که خود را وقف خدمت به یک پیرمرد 106 ساله در کاروان خود کرد.

ابراهیم صمیمی زاده 35 ساله از دزفول نام جوان فداکاری است که از ابتدای سفر روحانی حج به حدی وقت خود را برای رسیدگی به حاج تقی شیرعلی پیرمرد با صفای دزفولی اختصاص داد که همه تصور می کردند شیرعلی پدر اوست.


| شناسه مطلب: 10450







نظرات کاربران