امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است

امام جمعه همدان :حج بهترین فرصت برای رسیدن به عرفان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حج بهترین فرصت برای زدودن گناهان از روح آدمی و رسیدن به عرفان معنوی است.

آيت الله غياث‌الدين طه محمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته همدان در حسينيه امام خميني (ره) اين شهر اظهار داشت: افرادي كه توفيق زيارت خانه خدا را پيدا مي‌كنند بايد با انجام اعمال شايسته خود را در زمره بهترين بندگان خدا قرار دهند.

وي با تاكيد بر اهميت حج اضافه كرد: طواف به دور خانه خدا بايد افراد را به شايسته‌ترين درجه معنويت و عرفان رسانده و تحول اساسي در آنها ايجاد كند.

خطيب جمعه همدان در ادامه خطبه‌ها به روز عرفه و نيايش اشاره كرد و بيان داشت: دعاي عرفه يكي از نيايش‌هاي بزرگ امام حسين (ع) است و همه مسلمانان وظيفه دارند در اين نيايش معنوي كه هر ساله برگزار مي‌شود شركت كنند.

وي در بخش ديگر از سخنانش با اشاره به در پيش بودن شهادت پنجمين پيشواي شيعيان جهان حضرت امام محمد باقر (ع) از مردم خواست كه در آيين‌هاي سوگواري آن حضرت شركت كنند.

وي همچنين بر باشكوه برگزار شدن آيين‌هاي سوگواري و عزاداري حضرت امام محمد باقر (ع) تاكيد كرد.

امام جمعه همدان همچنين اظهار داشت: كميته امداد امام خميني ره يكي از نهادهايي است كه در راستاي ارايه خدمات به مستضعفان تلاش مي‌كند.

وي گفت: اين نهاد هر ساله براي تعدادي از زوج‌هاي جوان جهيزيه تهيه كرده و براي آنان زمينه زندگي مشترك را فراهم مي‌كند.

وي اضافه كرد: امسال نيز كميته امام خميني (ره) استان قرار است براي بيش از سه هزار نفر از زوج‌هاي جوان جشن عروسي برگزار كند و افرادي كه وضعيت مالي مناسبي دارند بايد در اين امر خداپسندانه شركت كنند.


| شناسه مطلب: 10767







نظرات کاربران